Google oglaševanje – spletni oglasi so zelo uspešni 

google oglaševanjeSpletni oglasi dajejo zelo dobre rezultate. Statistika kaže, da lahko z njihovo pomočjo z manj denarja dobite več kot pri klasičnih oglasih v tiskanih medijih, na televiziji in drugje. Vsi našteti načini reklamiranja so namreč povezani z zelo velikimi stroški, medtem ko so spletni oglasi cenovno precej bolj dostopni. Poleg tega pa Google oglaševanje na spletu omogoča tudi boljše targetiranje – torej to, da se oglasi prikažejo le tistim spletnim uporabnikom, ki jih njihova vsebina zares zanima. Zaradi tega je takšno reklamiranje tudi bolj uspešno in daje boljše rezultate. 

Kako delujejo spletni oglasi? 

Google oglaševanje sestavljajo spletni oglasi, ki se prikazujejo spletnim uporabnikom glede na njihove preference – glede na to, kaj iščejo na spletu, oziroma glede na njihova zanimanja. Torej se takšni spletni oglasi ne prikažejo kar vsakomur, temveč samo tistemu, ki je izkazal nek interes za oglaševani izdelek ali storitev.  

Navadno se ta interes pokaže tako, da je ta oseba na spletu iskala omenjeni produkt in tako v iskalnik vpisala določen iskalni pojem (ključno besedo), na podlagi katere se ji je nad iskalnimi rezultati (pa tudi drugje) pokazal z iskalnim pojmom povezan spletni oglas.  

Zaradi tega obstaja veliko večja verjetnost, da bo ta oseba kliknila na oglas, kot bi to veljajo v primeru, če bi se oglas pokazal naključno, saj ta spletni oglas ponuja točno tisto, kar ta oseba išče in potrebuje. To je tudi glavni razlog, zakaj spletni oglasi delujejo in zakaj dajejo tako dobre rezultate. 

Google oglaševanje ima številne prednosti 

ads oglaševanjeGoogle oglaševanje predstavlja pomemben segment delovanja na spletu. Če želite izkoristiti splet za izboljšanje svojega poslovanja, potem se vam gotovo splača preizkusiti tudi spletne oglase. Slednji imajo namreč številne prednosti, med katerimi so: 

  • cenovna dostopnost, saj za začetek kampanj ni potreben velik budget oziroma lahko v spletne oglase vložite toliko, kot želite, 
  • plačate le za oglase, ki so imeli dejansko učinek (= ki so dejansko pripeljali obiskovalca na vašo spletno stran) 
  • boljši nadzor nad porabo sredstev, 
  • možnost targetiranja na določeno ključno besedo oziroma ključni pojem, ki ga uporabljajo tisti, ki iščejo vaše produkte ali storitve, 
  • možnost prilagajanja kampanj, 
  • možnost nagovarjanja vaše ciljne publike oziroma vaših potencialnih kupcev, 
  • možnost takojšne zaustavitve vseh kampanj oziroma samo tistih, ki morda ne delujejo, 
  • možnost hitrega spreminjanja ali prilagajanja kampanj, 
  • zelo dobri rezultati, 
  • odlična in natančna statistika rezultatov.